SEIM – търговска марка на френската компания MGI COUTIER
Началото на компанията е поставено през 1972 г. с основаването на COUTIER SA, специализирана в производството на пластмасови части. Отделно от нея през 1981 г. е основана MGI SA като търговска компания със собствено звено за научноразвойна дейност. MGI COUTIER е резултат от сливането на двете през 1989 г., след което дейноста се фокусира върху производството на пластмасови компоненти за първоначално вграждане в автомобилната индустрия.
Международната експанзия на MGI COUTIER започва през 1991 г. със закупуването на някои испански компании, а впоследствие и в Турция, Италия и Китай.
През 1998 г. в компанията е осъществена мащабна реорганизация и е въведена структурата (програмата) "CAP MONDE" с цел фирмата да отговаря по-добре на нуждите на клиентите и да бъде по-гъвкава и иновативна.
За всяка функция, на всяко място, на всяко ниво по веригата на производство и в компанията политиката за качество на MGI COUTIER е "нулев дефект". За тази цел в компанията е въведена система за управление на качеството, сертифицирана по ISO TS 16949. Системата определя процесите по поддържане на качеството и неговото подобряване, пълноценно използване на ресурсите, работата в екип, използването на подходящи инструменти за постигане на определеното ниво на качество, както и развитието и поддържането на необходимата мотивация и дисциплина на служителите.
MGI COUTIER под търговската си марка SEIM предлага следните продукти:
помпа за чистачки
компоненти /дюзи/ за почистваща система
датчик за масло
датчик за температура
превключватели
реле подгряващи свещи
други компоненти за горивната и двигателната система
резистори и релета
жило за съединител
жило за газ
жило за спирачки
жило за километраж
външни и вътрешни дръжки за врати
ламбда сонда
адаптори
уебсайт: http://www.seim.fr/